Dodání, platba
Platební metody:
Platba na dobírku: Pokud je objednaný produkt doručen kurýrní službou, je možné, aby Uživatel zaplatil konečnou částku objednávky kurýrovi v hotovosti při převzetí objednaného produktu (produktů).
Platba online bankovní kartou SIX Payments: Uživatel může také vyrovnat hodnotu objednávky prostřednictvím online platebního systému SIX Payments.
Přepravní informace:
S kurýrní službou GLS:
- Dobírka: ? CZK
- Doručení na zakázku:
- Doručení do Rakouska (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
- Doručení do Německa (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
- Doručení do Anglie (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
- Doručení do Itálie (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
- Dodávka na Slovensko: ? CZK
- Doručení do Rumunska (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
- Způsob doručení a platby si můžete vybrat v průběhu objednávky na stránce shrnutí objednávky, zde je uveden i poplatek za doručení objednaného produktu.
- Pokud dojde k chybě nebo vadě produktů nebo cen ve webovém obchodě, vyhrazujeme si právo na opravu. V takovém případě budeme zákazníka informovat o nových datech ihned po rozpoznání nebo úpravě chyby. Kupující pak může objednávku potvrdit ještě jednou nebo existuje možnost pro kteroukoli stranu odstoupit od smlouvy.
- Konečná částka k zaplacení zahrnuje všechny náklady na základě shrnutí objednávky a potvrzovacího dopisu. Faktura je součástí balení. Uživatel je povinen zásilku při dodání prohlédnout před kurýrem a v případě jakéhokoli poškození produktů nebo obalu je povinen vyžádat si protokol, v případě poškození není povinen balíček převzít. Následné reklamace bez protokolu nebudou poskytovatelem služeb akceptovány! Balíčky budou doručovány v pracovní dny mezi 8 a 17 hodinou.
- Po zadání údajů může Uživatel svou objednávku odeslat kliknutím na tlačítko „objednat“, ale předtím si může zadané údaje znovu zkontrolovat, zaslat komentář ke své objednávce nebo nás e-mailem informovat o svých dalších přáních související s objednávkou.
- Oprava chyb při zadávání dat: Před dokončením procesu objednávky se uživatel může vždy vrátit do předchozí fáze, kde může zadaná data opravit.
- Uživatel obdrží po odeslání objednávky potvrzovací e-mail. Pokud toto potvrzení nedostane Uživatel v očekávané lhůtě, v závislosti na charakteru služby, nejpozději však do 48 hodin od odeslání objednávky Uživatele, je Uživatel zproštěn nabídky nebo smluvního závazku. Objednávka a její potvrzení se považuje za obdržené Poskytovatelem služeb nebo Uživatelem, jakmile mu bude k dispozici. Poskytovatel služeb vylučuje svoji odpovědnost za potvrzení, pokud potvrzení nedorazí včas, protože uživatel při registraci zadal nesprávnou e-mailovou adresu nebo nemůže obdržet zprávu z důvodu nasycení úložného prostoru patřícího jeho účtu.