Naše webové stránky používají cookies, aby zlepšily zážitek, který vám byl poskytnut. Pokračováním v používání našich webových stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Prohlášení o ochraně soukromí ​Souhlasím
Produkty Menu

Top EU line

Dodání, platba

Platební metody:

Platba na dobírku: Pokud je objednaný produkt doručen kurýrní službou, je možné, aby Uživatel zaplatil konečnou částku objednávky kurýrovi v hotovosti při převzetí objednaného produktu (produktů).

Platba online bankovní kartou SIX Payments: Uživatel může také vyrovnat hodnotu objednávky prostřednictvím online platebního systému SIX Payments.

Přepravní informace:

S kurýrní službou GLS:

  • Dobírka: ? CZK
  • Doručení na zakázku:
  •       Doručení do Rakouska (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
  •       Doručení do Německa (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
  •       Doručení do Anglie (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
  •       Doručení do Itálie (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
  •       Dodávka na Slovensko: ? CZK
  •       Doručení do Rumunska (pouze platba kreditní kartou): ? CZK
  1. Způsob doručení a platby si můžete vybrat v průběhu objednávky na stránce shrnutí objednávky, zde je uveden i poplatek za doručení objednaného produktu.
  2. Pokud dojde k chybě nebo vadě produktů nebo cen ve webovém obchodě, vyhrazujeme si právo na opravu. V takovém případě budeme zákazníka informovat o nových datech ihned po rozpoznání nebo úpravě chyby. Kupující pak může objednávku potvrdit ještě jednou nebo existuje možnost pro kteroukoli stranu odstoupit od smlouvy.
  3. Konečná částka k zaplacení zahrnuje všechny náklady na základě shrnutí objednávky a potvrzovacího dopisu. Faktura je součástí balení. Uživatel je povinen zásilku při dodání prohlédnout před kurýrem a v případě jakéhokoli poškození produktů nebo obalu je povinen vyžádat si protokol, v případě poškození není povinen balíček převzít. Následné reklamace bez protokolu nebudou poskytovatelem služeb akceptovány! Balíčky budou doručovány v pracovní dny mezi 8 a 17 hodinou.
  4. Po zadání údajů může Uživatel svou objednávku odeslat kliknutím na tlačítko „objednat“, ale předtím si může zadané údaje znovu zkontrolovat, zaslat komentář ke své objednávce nebo nás e-mailem informovat o svých dalších přáních související s objednávkou.
  5. Oprava chyb při zadávání dat: Před dokončením procesu objednávky se uživatel může vždy vrátit do předchozí fáze, kde může zadaná data opravit.
  6. Uživatel obdrží po odeslání objednávky potvrzovací e-mail. Pokud toto potvrzení nedostane Uživatel v očekávané lhůtě, v závislosti na charakteru služby, nejpozději však do 48 hodin od odeslání objednávky Uživatele, je Uživatel zproštěn nabídky nebo smluvního závazku. Objednávka a její potvrzení se považuje za obdržené Poskytovatelem služeb nebo Uživatelem, jakmile mu bude k dispozici. Poskytovatel služeb vylučuje svoji odpovědnost za potvrzení, pokud potvrzení nedorazí včas, protože uživatel při registraci zadal nesprávnou e-mailovou adresu nebo nemůže obdržet zprávu z důvodu nasycení úložného prostoru patřícího jeho účtu.